Pravidlá pre publikáciu užívateľských recenzií
ROSEMONT s.r.o.
Aj napriek tomu, že usilovne pracujeme na kvalitne spracovaných textoch a parametroch, pri výbere hrá oveľa väčšiu úlohu recenzia zákazníka, ktorý produkt už vyskúšal, používal a vie ho teda subjektívne hodnotiť.
Skúsenosť a hodnotenie produktu od zákazníka, ktorý má tovar doma, je nenahraditeľná. Sme radi za každého zákazníka, ktorý si nájde chvíľku času a ohodnotí produkt. Pomáha tým najmä ostatným s výberom. Cieľom recenzie je pravdivo zhodnotiť produkt, či už pozitívne alebo negatívne. Recenzie u nás prechádzajú pred zverejnením schvaľovacím procesom. Tento proces nemáme preto, aby sme skryli napríklad negatívne hodnotenia, ale preto, aby sme nezverejňovali falošné alebo vulgárne recenzie.
Každá recenzia prechádza schvaľovacím procesom. Cieľom je odovzdať ostatným zákazníkom iba slušné hodnotenia, ktoré popisujú osobnú skúsenosť s našimi výrobkami.
Transparentnosť je pre nás zásadná, preto negatívne recenzie neupravujeme ani nemažeme. Je úplne v poriadku, že vám niečo nevyhovuje alebo jednoducho nesadne. Nebojte sa podeliť aj o také skúsenosti. Vyhradzujeme si však právo zmazať falošné hodnotenia, recenzie na nesúvisiace výrobky, s hrubými výrazmi alebo s odkazmi na iné weby.
Zverejnené recenzie by mali pochádzať iba od zákazníkov, ktorí u nás hodnotený produkt zakúpili, alebo od obdarovaných, ktorí výrobok dostali ako darček od svojich blízkych. V súčasnej dobe však, bohužiaľ, nie sme schopní recenzie overovať. Na zmene technického riešenia už pracujeme. Ďakujeme za pochopenie.
Ako správne napísať recenziu?
- Ohodnoťte produkt pomocou hviezdičiek, napíšte klady, zápory a ideálne aj komentár.
- Popíšte svoju vlastnú skúsenosť s výrobkom.
- Píšte pravdivo a úprimne, využite osobnú skúsenosť. Držte sa faktov a neuvádzajte nepravdivé údaje.
- Neodkazujte na iné webové stránky a nekopírujte hodnotenia.
Čo do recenzie nepísať?
- Vyhýbajte sa vulgarizmom, násiliu, rasizmu, osobným útokom a pod.
- Nepravdivé hodnotenie s cieľom uviesť ďalších zákazníkov do omylu.
- Neuvádzajte osobné údaje, ani údaje tretích strán, a neporušujte ochranu súkromia.
- Ak máte otázku, napíšte nám na email.
- Problémy, ktoré priamo nesúvisia s kvalitou výrobku, napríklad doručenie tovaru, poškodený obal a pod. V týchto prípadoch nás, prosím, kontaktujte na e-mail: obchod@rosemont.sk, +421 902 632 753 (po–pia 9:00 – 17:00).
Vyššie uvedený zoznam nie je úplný. Zakázané sú recenzie, ktoré porušujú právny poriadok Slovenskej republiky. Pri písaní hodnotenia stačí písať slušne a s rozumom.
Užívateľské recenzie by mali byť hlavne pravdivé a úprimné. Ide o zhrnutie skúseností získaných používaním produktu. Pri písaní hodnotenia sú dôležité ako klady produktu, tak aj zápory. Nezabudnite napísať, čo vás prekvapilo alebo naopak sklamalo. V takom prípade sa vyhnite vulgarizmom. Aj negatívna recenzia sa dá napísať slušne.
Hodnotenie píšte stručne, prehľadne, pokojne aj v bodoch. V dnešnej uponáhľanej dobe je čas každého drahocenný, preto nie je potrebné písať rozsiahly text. Stačí zhodnotiť podstatné vlastnosti produktu. Po napísaní recenzie odporúčame hodnotenie si aspoň raz prečítať, aby ste zistili, či je napísané zrozumiteľne a bez chýb či preklepov. Iba zrozumiteľné hodnotenie bez vulgarizmov prejde schvaľovacím procesom a bude zverejnené. Hodnotenie zákazníka nikdy neupravujeme, iba ak ide o preklepy.
Užívateľské hodnotenia sú objektívne a nezaujaté. Nejde o žiadne propagačné kampane alebo hodnotenia na základe výrobcu či obchodníka. Užívateľské recenzie nie sú platené, ale ide len o skúsenosti zákazníkov.
Ako pridám recenziu?
Na stránke každého výrobku nájdete v dolnej časti pod fotografiou je blok PRIDAJTE RECENZIU. V ňom tlačidlo PRIDAŤ RECENZIU, avšak na to aby ste pridali recenziu je potrebné, aby ste boli zaregistrovaný.
Po kliknutí sa objaví formulár, v ktorom uvediete počet hviezdičiek, klady či zápory alebo je možné popísať svoju osobnú skúsenosť podrobnejšie. Kliknite na tlačidlo ODOSLAŤ a po schválení bude vaša recenzia verejná.
Ďakujeme, že si nájdete chvíľku času a produkt zhodnotíte. Pomáhate tým ďalším zákazníkom s výberom tovaru.